بیزنس کوچینگ چیست؟

بیزنس کوچینگ چیست؟

فرایند شناسایی توانمندی‌های درونی مشاوران و مدیران املاک و به کار گیری صحیح این توانمندیها در جهت رشد و توسعه کسب و کار املاک را کوچینگ املاک گویند.

در زیر مقاله ای نگارش شده که می‌تواند راه روشنی در جهت افزایش کسب و کار در حوزه املاک باشد.

▪️بیزنس کوچینگ چیست؟
از آنجایی که بسیاری از مدیران کسب و کارها درک درستی از مفهوم واژه کوچینگ ندارند، لازم است که در ابتدا مفهوم کوچینگ توضیح داده شود.

کوچینک در حقیقت یک رابطه درست و حساب شده بین مدیران کسب و کار – که علاقمند به ارتقاء شغلی خود هستند – و مربی حرفه ای که هدف هر دو ایجاد یک کسب و کار را در ذهن مدیران مشاغل ایجاد کرده که نزدیک به اهداف آنها می باشد و در این مسیر مربی حرفه ای کوچینگ به شما کمک می کند تا بتوانید به جایگاه ویژه ای می خواهید و ایده آل شماست، در کسب و کار خود هرچه زودتر برسید.

▪️به چه کسی بیزنس کوچ می‌گویند؟
به شخصی که در فرایند توسعه و پیشرفت کسب و کار به شما کمک می‌کند کوچ گویند(مربی)
بیزنس کوچ با توجه به دانش و تجربه ای که دارد با توجه به سوالاتی که از شما می‌کند راه توسعه کاری را به شما نشان می‌دهد. و شما را به اهداف از پیش تعین شده می‌رساند.
بیزنس کوچ به شما کمک می‌کند تا ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را ارتقاع داده و در جهت رسیدن به موفقیتتان در کنار شما خواهد بود.

▪️اهمیت بیزنس کوچینگ در حوزه املاک:
کسب و کار در حوزه املاک چالش‌های فراوان دارد بنابر این کسانی که در این حوزه مشغول بکار هستند حتما باید از مربی و کوچی که می‌تواند باگها و خلأهای این حوزه را شناسایی کند کمک بگیرند. بدیهی است در این صورت، صاحبان کسب وکار املاک در زمان معین به اهداف و موفقیت‌های چشمگیری میرسند.

▪️اهمیت بیزنس کوچینگ در کسب و کار املاک:
در کسب و کار املاک شاید مشاوران نتوانند از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند و یا در ارایه خدمات یا تبلیغات خلاء داشته باشند در این میان یک بیزنس کوچ املاک می‌تواند نارسایی های کار را شناسایی کرده و همراه مشاور املاک یا مدیران املاک باشد . همچنین بیزنس کوچینگ املاک می‌تواند نارسایی ها و نقاط قوت شما را شناسایی و در جهت بالا بردن سود شما در املاک و موفقیت شما تاثیر فراوان داشته باشد.
نکته طلایی در این مبحث اینست که با حضور بیزنس کوچینگ املاک علاوه بر رونق یافتن کسب و کار املاک و مشاورین، خواسته و نیاز مشتریان تامین میگرددو باعث ایجاد رضایتمندی ازسازمان شما و خود شما از جانب مشتریان می‌شود.
▪️روش‌های بیزنس کوچینگ املاک
▪️ارتباط بین  بیزنس کوچینگ املاک و دیجیتال مارکتینگ
▪️ارتباط بین بیزنس کوچینگ املاک فنون مذاکره
▪️مزایای بیزنس کوچینگ  در حوزه املاک

مطالب مرتبط
دیدگاه‌ها ۰